dissabte, de novembre 10, 2012

Per reiterades al•lusions

Un breu aclariment a l 'honorable Tothosap, del Diari Baix Penedès:  
Vaig posar una enquesta en aquest bloc i per art “d’encantament” va quedar bloquejada i em vaig veure obligat a treure-la. Suposo que devia ser culpa d’algun follet d’Internet. Com podeu veure l’he instal·lat de nou. L’inefable Tothosap que també té els seus “recargolaments” ventrals, políticament correctes, i que ja fa dies que em va gratant la nafra, va extreure conclusions molt “xiripitiflàutiques” d’un comentari que vaig fer, que no era res més que un anàlisi. Ell sap bé que el meu molí no és CIU. Però haurà de reconèixer que en aquestes eleccions , el partit que governa actualment pot tenir molta força de cara al nou parlament que sortirà el dia 26. Per tant, en el meu anàlisi només volia constatar això. Com a independentista de roba vella i no recent guarnit per l’11S, jo votaré com sempre i amb coherència el partit que ha estat fins ara l’estendard de la Catalunya lliure. Només volia aconsellar que votéssiu qualsevol partit catalanista i no els cavernícoles del PP, Ciutadans o qualque altra  fauna anticatalana. Ara ja estem en campanya no? Ha quedat clar?