divendres, de febrer 24, 2012

Jo aparco, tu aparques, ell...


Avui surt a la premsa (Concretament Diari de Tarragona) que a Calafell hi ha un batalla aferrissada entre CIU i el PSC pel tema d’aparcament de cotxes dels membres del consistori en zones prohibides del municipi. Juguen com la canalla al "I tu què? " i en lloc de cromos es mostren fotografies d’infraccions de membres dels dos bàndols.
La reflexió que jo en faig és: qui de Calafell no ha aparcat en zona prohibida? Jo ja em poso al davant.
Dit això: amb els temps que corren, no creieu que hi ha quelcom més important que fotre’s els plats pel cap per un tema tant banal com el dels aparcaments? Direu això és molt seriós. Aleshores si tothom complís amb les lleis, això no caldria que sortís a l’escenari d’aquesta comèdia kamamera. Tothom, vol dir: Les autoritats, donant ordres, la Policia, fent-les complir i els ciutadans complint-les.
Després no us queixeu si hi ha blocs que se us tiren a la jugular. És que uns i altres feu mèrits suficients per a perdre tota credibilitat. Molt de parlar de canvi  d'"estil de fer política" i aquí encara no ha canviat res. Jugueu amb el mateix reglament encarcarat i prehistòric:  "Jo sóc el bo, tu el dolent", joc ras i puntada al cap.
Va, intentem-ho entre tots i no fem riure a la gent.

I tu què eh, eh, eh?