dissabte, d’octubre 27, 2012

Terror a la pantalla blanca



Pilar.cat                 publicat al 3de vuit  8/10/02

  

Pilar.cat

   (Al meu facebook)
  • Mèlich.— He d’escriure un article de premsa, i no acabo de trobar cap tema. Tinc diverses opcions però no em satisfan del tot. Sempre surt la maleïda crisi traient el nas. Als polítics no se’ls pot criticar, tenen bon paraigua per la coartada "No hi ha diners". la Filosofia no interessa a ningú, la Cultura em faria caure a insultar al Wert. La història tampoc. De la Independència ja no sé què dir. També puc parlar de la Tardor de rovellons, del temps...
    Doneu-me idees sobre què puc escriure. M’està entrant el terror de la pantalla blanca
·  Marta (a)Nacho vidal! Jajajaj (és broma) Ho tens complicat!!! Però es temps de bolets i cargols! Potser de les rutes gastronòmiques de tardor!
Bufff no se si et puc ajudar gaire!

M’agrada (6)

·  Marta (b)— Escriu d’això mateix.. De la por que produeix tenir una pantalla blanca en qualsevol àmbit.
· M’agrada (4)

·  Marta(a) — També pots escriure sobre les xarxes, la dualitat existent  
entre la intimitat q hom deixa lliure i la que alguns creuen q et prenen...
· M'agrada (3)

·  MèlichGràcies, moltes gràcies. Però he de dir que l’article ha de  
tractar temes, encara que siguin d’àmbit general, relacionats amb el Penedès.

·  M'agrada (4)

·  MèlichEm sembla que faré un article amb els vostres comentaris,                           
podria ser interessant oi?

· M'agrada  ( 2)

·              Marta (a) — Mareta meva........no se jo eh!!!! jajajaja
·              Magda — Interessant i original!!
·        Mèlich Em sembla que faré un article amb els vostres comentaris, podria   ser interessant oi?
·        Marta (a)Mareta meva........no se jo eh!!!! jajajaja
·        Marta (b) — Interessant i original!!!
· M’agrada (7)
·    Magda  Fes referència a la manca d’informació que tenim al Penedès. Calafell Ràdio ni d’altres piulen al twitter i tot el que arriba sempre és via polítics. Sort de gent com tu o el Miquel ...
· M’agrada
·   MèlichTens raó. És que la crisi és un bon "paraigües", una bona coartada que aixopluga moltes mancances. És allò de "l’excusa de mal pagador".
· M’agrada
·  Miquel Va Josep Mèlich que ho estarem esperant amb candeletes.
·   Mèlich — Va doncs...Allà vaig.