dilluns, de juliol 18, 2011

Memòria Històrica

 Avui fa 75 anys que Espanya va recular mig segle

Cal que ens ho recordin.
El meu pare que en va ser part activa: Sergent republicà ferit i amb mig any en un camp de concentració m'ho explicava amb detall. Jo ho he explicat a les meves filles i ,quan sigui l'hora als meus nets. Per què no? Per què no? per què molta gent amb la moralina del perdó i de l'oblit, ha d'amagar la veritat de la Història?
Avui fa 75 anys que uns assassins van iniciar una tragèdia que va marcar España per sempre.

18 de Juliol. 

 

El  DRAGON RAPIDE. Aquest aparell ple de merda va travessar l'estret .Una tragèdia de més d'un milió de morts començava amb aquest vol maleït
 40 anys de calvari.

"I Bajo palio, com si fos l'Hòstia el Franco entrava a les catedrals" (La Trinca).  
Al Rouco i la seva patuleia els hauria de caure la cara de vergonya, si en tinguessin.

                                                                                                                                                                                                

1 comentari:

Judit ha dit...

Sí, un aniversari trist...
Colors feixistes tornen a pintar el nostre horitzó, potser hauriem de fer memòria!
Un petó...