dimecres, de maig 05, 2010

TDT

Estem ja de ple dins del segle XXI. D'aquí 50 minuts donen un partit que m'agradaria veure per TV3. Me n'hauré d'anar al bar del davant. A casa no funciona el TDT.
Funciona l'IVA, l' IRPF, l'Impost municipal,  les multes, els sous dels regidors,  el rebut de l'aigua, el rebut de la llum, etc... Però el TDT no funciona.
Acabo de votar en l'enquesta que proposa el bloc "Segur de Calafell". Ja podeu pensar què he votat.
Hi ha responsables d'aquesta estafa? Jo diria que, mes aviat, hi ha irresponsables.
Com que diu que només som un 3% doncs mira, que ens donin pel cul. O com diuen els valencians que "anem a fer la mà".
Abans hi havia un insecticida que li deien DDT. Jo ja sé a qui el faria beure.

2 comentaris:

Nevot ha dit...

Gràcies Mèlich.

A mí em falten 4 canals, tots catalans. Tv3, 3/24, 33, 300... i uns altres els veig dia si dia no.

Ara, el que més m'acollona és que Intereconomia es veu de conya, tú.

Què t'anava a dir ha dit...

al vendrell es veu bé, almenys a casa.