dilluns, de febrer 01, 2010

Carnaval "Ferroviari"

Em faig ressò de la gran indignació que hi ha en un ampli sector de participants i de veïns amb el  Carnaval de Calafell.
L'itinerari d'enguany és d'allò més surrealista. La Rua que vindrà de Segur pel passeig marítim, pujarà per la vessant nord de l'Estany i recorrerà l'avinguda sota la via (Mn. Jaume Soler), fins la rotonda del carrer de Sant Pere . Allí canviarà el sentit (s'entornarà) fins acabar aprox. davant de l'estació.
Per aquest motiu, enguany el Carnaval canvia de nom: En lloc de Xorigué, l'anomenarem Carnaval "Ferroviari".
Ara diuen els responsbles que reconèixen l'error. Però que no hi poden fer res. M'han arribat rumors d'unes declaracions del Sr. A. Verge, en el sentit que si el Carnaval és feia pel Carrer del Mig (Vilamar), com s'havia fet sempre, ell dimitiria.
Els establiments i veinat d'aquest carrer, estan rebotats de mala manera.
Què en dieu? Participeu en l'enquesta d'aquí al marge.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola! Voy a opinar al respecto...
Haber.. soy carrocero como muchos otros y yo también veo un poco feo el hecho de que se crucen las carrozas en la Mosen Jaume Soler...pero claro... si queremos tirar por la playa de Calafell...por el paseo IMPOSIBLE pk estan en obras, y por la calle Vilamar también es IMPOSIBLE...porque la POLICIA lo ha prohibido y ya hace de eso 2 años y aun no se había cumplido.. así k nose a k viene la queja...en la reunión en la que estube solo hubo señoras quejandose por ese tema y no comprendian porque habian hecho eso..LAS RAZONES...por seguridad y por espacio. Y yo opino que tienen toda la RAZÓN. Yo llevo pasando años por ahí y vas apretado bailando incomodamente y además ha habido peleas y es peligroso pk es tan estrecho k habiendo niños pueden haber problemas... incluso el año pasado se pasó a uno por encima con una carroza..

en fin..no valía la pena hacer este post pk es una cosa k se kejan unos comerciantes.. y la mayoria de carroceros que asistieron a la reunión no se kejaron..

Anònim ha dit...

Hola, según me gritaron (tal cual) a mi el otro dia, al comentar el nuevo recorrido, se ha hecho por seguridad.Ya que las carrozas no caben por la calle Vilamar,mucha gente, etc, etc...
Las comparaciones son odiosas, veremos qué pasa en Cunit con 5500 personas apuntadas.Y sin haber variado el recorrido.
Lo que es triste es lo de Segur, que se ha quedado sin Carnaval pese a que tiene una gran avenida.

Nevot ha dit...

Al Blog de Segur estem preparant un post sobre el tema desprès de parlar amb els comerciants del Centre.
Aquí ens van treure el carnaval de divendres, ara es farà unapetita rua per l'avinguda Catalunya que la paguen els comerciants (ja tenim les xifres que han pagat i tot) i així anem.
Creiem que no podria ser pitjor però l'ajuntament ho ha fet encara pitjor que l'any passat. Se'ls ha de felicitar, s'han superat.

Què t'anava a dir ha dit...

a cunit passes per llocs sense cap anima i a calafell a fer el burro. jo enguany passo de carnval. Al final s'ho carregaran. es que som unics.

Anònim ha dit...

En Cunit siempre ha sido igual...
y también se pasa por calles estrechas..pero al haber muchas (muchas) calles..la gente no se apelotona en una sola..como pasa en la Vilamar.. y se puede pasar bien
y..espero k nadie se queje más de la rua de Segur... porfavor.. k yo tmb la kería y salía en ella cada año..pero este año somos privilegiados y gracias a los comerciantes podemos tener un carnaval diferente k podreis disfrutar todos... será espectacular.
y tmb ya podeis estar dando las gracias al grupo de Segur de Carnaval que cada año se superan y a pesar de ser solo un grupo de Segur ..son los mejores!!