dijous, d’abril 03, 2008

Problemes en el disseny del bloc

Demano disculpes.


Tot el que he assolit fins avui, en el tèma cibernètic, ha estat de forma autodidacta o amb l'ajut d'algunes i alguns companys internautes, especialment la meva amiga Monalitza.
El disseny d'aquest blog ha estat per a mi una epopeia, així com la confecció de la web elmelich.com. que sense la Trini, no podria pas oferir-la al món.
Cada dia tinc més dificultats en aquest blog.
Manipulo, per afegir-hi novetats i el que faig és perdre molts elements de pàgina, irecuperables.
Ara, per exemple, m'han desaparegut els enllaços de molts de vosaltres, que constaven a la franja lateral. M'estic trencant el topí per tornar-los a instal.lar i no hi ha manera. No sé si me'n sortiré. Mentres tant em dispenareu. No ha estat pas deliberada la desaparició de les avostres adreces.

4 comentaris:

Otoño en tus manos ha dit...

...ánimo y muchas horas por delante, ya me había sorprendido el cambio pero veo que ha sido un lapsus cibernético... como siempre, ha sido un gusto leerte.


Saludos


P.D:Muy bueno el post de "Mots en calma"

Anònim ha dit...

Malgrat algunes petites pèrdues que es queden pel camí, estimat, el bloc t'està quedant molt bé i és molt bò que perdis i recuperis (o no) coses. Que practiquis i que facis i desfacis.
Cada cop que m'has necessitat jo t'he ajudat, però la feina grossa sempre l'has fet tu. I tenint en compte que amb aquestes lids ets totalment autodidacta, no et queixis que te'n surts de fàbula. I ja ho saps..., jo sempre estic a l'aguait si em fas un xiulet. ;)

Un petó i no defalleixis, que tu vales mucho, nen!

Lunazul ha dit...

Jejeje, si es que tocando botones se aprende, cielo :)

No pasa nada, ya ves que era recuperable todo.

Un besote! :)

el Mèlich ha dit...

Sí sí, claro però a veces preferiría tocarme los....en lugar de los botones.He pasado un mal trago, de verdad.
Però al fin se me hizo la luz. Eso de se mehizo no és nada más que un eufemismo.
Un abrazo luna lunera ...

Ah! y para tí iklse (eso és más difícil que una mujer)Un besazo de agradecimiento por esta tu primera visita a tu casa.
J. Mèlich