dissabte, de desembre 01, 2007

Hem superat les 7000 visites !
en 6 mesos

*********************************
____________________________
______________________________
______________________________




Fila 0 de La K-mama per a la Marató de TV3
Compte de la Caixa 2100 0366 83 02002 20586

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

_____________________________________________


Política

ACTITUD

El govern missing de Calafell

Sis mesos després

Q uan els fets no es justifiquen ni s’expliquen amb claredat, pel seu autor, hi ha un fenomen anomenat ACTITUD que revela, amb el cos i en el comportament, la veritat que s’intenta amagar.
El meu pare em deia sovint: “Per molt amagat que es faci el foc, el fum ha de sortir per un lloc o altre”. Ell descobria els meus secrets, les meves “malifetes” per la meva ACTITUD.




Jo , darrerament, observo alguna ACTITUD en els protagonistes municipals que rebel·la l’estat de la qüestió política de Calafell. I molts veïns, com jo, també comenten aquest FENOMEN evident i constatable.
Després de la “malifeta”( deixeu-me emprar aquest qualificatiu de forma entranyable) de l’actual alcalde i el seu equip, si se’n pot dir equip, els polítics que governen Calafell han adoptat l’actitud de l’estruç . Quan et veuen, cerquen el clot per amagar el cap.
De fet, he de dir que, principalment l’alcalde, han desaparegut, com per art d’encantament dels nostres carrers i de la nostra vida social quotidiana. No vull dir pas que barrejar-se amb el veïnat hagi de ser la seva obligació, de cap manera, no fos que els encomnéssim la grip; ni tampoc que no compleixin amb les seves promeses de la seva campanys electoral(això està per veure). No. Però en canvi sí que puc assegurar que les seves consignes d’apropament al poble, de moment, encara només són promeses... A alguns dels regidors o regidores, la gent, pràcticament, encara no els coneix.
El nostre govern ha perdut l’alegria, aquells somriures, aquelles xerrades amb el veïnat, aquella omnipresència, han desaparegut. “¿Porqué será?”, deia la inefable Bomby.
I no parlo tan sols del govern sinó també, de tota la gent de partit propera a l’alcalde, que abans te’ls trobaves i t’estaven detallant tots els “pecats” de l’anterior legislatura, especialment del tàndem Parera Romero (quina història la d'aquest parell), ara et passen pel costat com les serps.
El meu lloro eclèctic em diu que això és per la mala consciència que dona per resultat la seva ACTITUD.
És veritat, han passat sis mesos com si portessin dol. Si te’ls trobes, forcen un somriure i llisquen com ànimes en pena, amb el cap cot.
I no us penseu que això sigui un invent meu per aixecar polèmica. De cap manera, això és, simplement, el sentir de molts veïns que així m’ho manifesten.
I és que la van fer molt grossa: Tant legal com vulgueu, tant lícita com vulgueu, tant política com vulgueu. Però molt grossa i, éticament, impresentable.
Suposo que tot s’arreglarà. El poble oblidarà i, fins i tot, potser perdonarà. Les urnes cantaran. De moment, hem de seguir vivint amb un alcalde missing i un equip de govern amb complex de serpent. Han perdut l’alegria després de perdre la vergonya. I heus aquí la seva ACTITUD.
Molta tele, molts diaris, però del dia a dia amb el veïnat, res de res. Deu ser que tenen por de mirar-nos a la cara.
Sort que hi ha el Sr. De la Llum Fresca que, segons en Roso, no para de vetllar per nosaltres, àngel de la nostra guarda, dolça companyia...