dimarts, de juliol 24, 2007

L'abella porta el pol.len...

"Senyoreta...i com es fan els nens?"

-És com en les flors : Hi ha una flor que té els seus pistils a punt i arriba una abella...
-Senyo... i qui és l'abella?
-L'abella representa el pare que porta el pol.len.
-El meu pare on el porta el pol.len?
-El teu pare el porta al mateix lloc que tots els pares...Mira l'abella deix caure el pol.len dins els pistils de la flor...
-I com ho deix caure?
-El teu pare s'acosta a la flor...La flor està oberta.
-La flor?
-Bé, volia dir a la teva mare.
- La meva mare és com una flor i , com s'obre la meva mare?
- Mira Antonieta, agafa Internet i entra a Google, allí t'ho explica molt bé.
(Al cap d'una estona)
-Senyoreta, el meu pare ho fa com el princep Felip?
-Antonieta!!
-El princep posa el pol.len al cul de la Letitzia. Desprès diu que s'ha aquivocat i es torna abella i ella es torna flor...com vosté em va explicar.
-Això mateix, has vist que ben explicat?
-Vosté és una bona senyo.
-Intento educar-vos el millor possible.
-Senyo, i vosté quan s'obrirà com la Letitzia i la meva mare? Encara no s'ha obert veritat? Sinó tindria nens...
-Antonieta!!