dijous, de juny 07, 2007

Debat

Debat a bat





Hola estimats veïns.


És d’agrair les vostres col·laboracions a rel de les meves cròniques polítiques.
Aquí en aquest blog, és com si fóssiu a casa vostra. Us puc assegurar que surten publicats tots els missatges que hi “pengeu” sense cap filtre ni censura.

Només us he de dir que faré us d’aquest privilegi si algú intenta insultar o desacreditar personal o íntimament als demés. Es tracta de criticar els fets i a les persones només pel que fa al seu comportament polític, mai a la seva trajectòria personal. En aquest tema ja tenim prou feina tots a casa nostra.
Dit això, analitzant els comentaris que ens han arribat, podem dir que les opinions estan dividides. El debat segueix obert, teniu la paraula. Tot sigui per Calafell.

Un aclariment: Jo no tractava de qüestionar la capacitat que tindrà el nou govern municipal en el futur. Ens l’haurem de cruspir tant si surt dolç o salat, si aguanta fins el 2011. Jo, simplement, vaig jutjar les maneres com van pastar aquest pacte impresentable. Pel què fa als quatre anys de legislatura que ens esperen, millor que m’equivoqui i el Sr. Jordi l’encerti i ens transformi Calafell com tots volem. Però segueixo, pensant que el Parera no serà pas un company de viatge gaire còmode. Perquè aquet té de polític el que jo de monja de clausura. Jordi, vigila on s’amaga "la faja" i no el facis emprenyar massa. Ja seria la rehòstia que te la tornés a encolomar.
Per la meva part, ja tanco aquesta història al calaix dels oblits. Esperem que no l’haguem de tornar a obrir. Ja he dit en els meus comentaris que no vull remenar més la merda.
Aquí teniu el vostre debat obert, per si voleu seguir.

J.Mèlich

1 comentari:

pompe1 ha dit...

Ostres Melic avui q em convides no sé q dir, hahahaha. És q Calafell em queda una mica lluny.