dimecres, de febrer 07, 2007

Preséncia

Uns ulls que m'obsessionen perquè els contemplo sovint. És un grafitti que hi ha al mur de la via del tren al davant de l'estació de Calafell.

Presència (Cançó)


Àvids, cerquen els teus ulls una presència
que es fa sentir entre els cristalls de l’aire.

El teu cos vibra ardent pel so d’uns mots
que a l’altra cara del mirall, et diuen
que han arribat per poder solcar el teu cos.

Sents que hi és entre els cristalls de l’aire.

Cauen les lletres, devesall de volves
i neix la filigrana del poema
que gotejant s’escola pels teus pors.

Sents que hi és entre els cristalls de l’aire.

I s’ajau per la teva orografia
un polsim de versos tant subtils
que frueixes del seu tacte posseïda.

Sents que hi és entre els cristalls de l’aire.

I la lletra és dit,
Síl·laba el llavi
Vellutats fonemes pels teus pits
Saó de sintagmes al teu ventre.
Saliva de verbs
que et fertilitza.

Àvids cercaven els teus ulls una presència.
I la senties entre els cristalls de l’aire.

Ara tangible s’ha fet palpitació,
sospir, esglai,
gemec de fruïció,
silenci de plaer.

Gràcies a la màgia
del poema.

I l’has collit d’entre els cristalls de l’aire.

Del meu llibrede poemes "Eros hi era"

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola guapeton!!!

Parlant del teu llibre..., quan el penses publicar? Ens vas ensenyar les precioses imatges ben lligades amb els teus versos, però encara no ho tires endavant? Va..., que jo tinc ganes de tenir-lo a casa.
Sóc d'aquests bitxos rars que els agrada la poesia.

pompe1 ha dit...

Hosti Melic el q em faltava saber, hahaha, tu has fet un llibre de poesia? Hahahaha, ai q em pixo!

Bé parlant seriosament a mi tb m'agrada la poesia, millor dit la bona poesia per tant dubto q pugui llegir el teu llibre, ;))

Q tinguis un bon dia.

Anònim ha dit...

Poesia màgic. Sonora i plena d'erotisme. Es pot llegir a mitja veu i és un regal per les oides.
Poesia dels escollits.
Una troballa molt rara entre el molt que avui s'escriu sense dir res.
Genial. Voldria posar aquí totes les millors paraules.
Una abraçada.
Sempreambtu