divendres, de juliol 08, 2011

Ja he tornat

Hola de nou veïnat tuti quanti.
Veig que, malgrat la meva droperia, en aquest bloc no hi manquen les visites. Això vol dir que encara hi algú que confia en mi i en llegir les meves begenades.
Us diré que el Facebook li ha fet molt mal als blocs i jo mateix he col·laborat en aquest agravi. Per la seva espontaneïtat el facebook és més dinàmic i les respostes són més fàcils de fer.
però això no és pas excusa. Intentaré tornar més sovint aquí i seguiré amb els comentaris de sempre i, com sempre, tant heterodoxes com pugui.
La calor emprenya de valent i a l'hivern ens emprenyarà el fred, és el cicle inevitable mentre el forat d'ozó ens respecti. Els carrers i, especialment, la platja, ja són el formiguer de cada any, malgrat que els comerciants no estan gaire contents (no ho han estat mai). La política està de vacances, els polítics sembla que també; dic "sembla" perquè crec que hi deu haver qui no fa vacances i no voldria que se m'emprenyessin. Em diuen que el nou govern ha començat a actuar: Algun càrrec de confiança ja ha "saltat", el carril bici ja quasi està esborrat i poca cosa més. De fet, encara no han passat aquells mítics cent dies i , per tant, no podem demanar massa. Ja ens mancarà. Per als pallussos que pensaven que jo tenia quelcom contra el govern anterior, els comunico que si del govern actual hi ha quelcom que no m'agrada també ho faré públic des d'aquest finestró modest però sincer. Això, com sempre em comportarà males cares dels uns i dels altres. Però sé que en el fons, m'estimen (Il·lús que és un).
La primera cosa que no m'ha agradat (No sé di qui és la culpa) és la forma en que han deixat la cruïlla del Carrer Mallorca amb Vilamar, el Cine Iris, per entendre'ns. Haurem de suportar, pel que es veu, aquelles  tanques de xarxa verda, lligades amb simples brides, on ja hi ha bosses de brossa a l'interior i un cable trenat d'alta tensió penjat per uns cordills a la façana. No crec que sigui gaire estètic aquest deplorable decorat; al mig del carrer amb més vianants de la platja. I crec que amb dos mesos pot anar a pitjor.
Ja comencem.
No, acabo.
De moment rebeu la meva salutació de retrobament,
una abraçada.

2 comentaris:

Nevot ha dit...

Encantat de retrobar-te, Mèlich.
La opinió ha de ser la mateixa, tant se val de quin color polític sigui el que la rebi. No és la opinió, sinó com la rep i la gestiona el que marcarà si és un bon polític o "más de lo mismo".

Hi ha molts que diuen ¡oh, que be! o ¡oh, que dolent! sobre un mateix tema, depenent de si el mateix fet li toca al propi o l'aliè.

Be, som un país de maniqueus camuflats, per això sempre es bo llegir coses com el teu escrit.

Pateix feliçment l'estiu. Una abraçada.

el Mèlich ha dit...

hola Nevot.
ja veig que estàs al peu del "canó"
tu sempre amatent a un possible "Dispara Flànagan" Ara a veure què diran els pallussos fanàtics de partit que són a l'oposició. Tu creus que si critiquem a l'staff Olivella, ens aplaudiran? Molt em temo que sí.
Però els maniqueus que tu dius ja tenen prou pena portant la consciència plena de merda.
Ens anem llegint
Una abraçada
Mèlich.