dimecres, de febrer 10, 2010

Pausa per al cronopi

I believe

I believe for every drop of rain that falls a flower grows
I believe that somewhere in the darkest night a candle glows
I believe for every one who goes astray someone will come to show the way
I believe I believe
I believe above the storm the smallest prayer will still be heard
I believe that someone in here great somewhere hears every word
Every time I hear a new born baby cry or touch a leaf or see the sky
Then I know why I believe (believe I believe)
Every time I hear a new born baby cry or touch a leaf or see the sky
Then I know why I believe (I believe)
(Ervin Drake, Irvin Graham, Jimmy Shirl, Al Stillman)


Si déu existís tindria aquesta veu.

Podeu creure

Jo crec que per cada gota de pluja que cau, creix una flor
Jo crec que en algun lloc amb negra nit hi ha una candela que brilla
Jo crec que per cada un que erri algú vindrà a mostrar-li el camí.
Jo crec, Jo crec.
Jo crec que per damunt de la tempesta, la pregària més minça serà escoltada.
J crec que algú molt gran, en algun lloc, escolta cada paraula.
Sempre escolto a un recent nascut cridar, tocar una fulla o mirar el cel.
Aleshores entenc perquè crec (crec que crec) 
Sempre sento el nou nadó, cridar, tocar una fulla o mirar el cel. 
Aleshores jo sé perquè crec

Traducció: J. Mèlich

1 comentari:

Anònim ha dit...

flipaaaoooooco