dissabte, d’agost 05, 2006

Gràcies a totes i a tots

Aquí teniu tots els comunicats que he rebut des de la publicació de la web, en forma de comentaris:


Gràcies a totes i a tots.
M'ha fet molta il.lusió que fos una amiga de la infància, una de les primeres en posar-se en contacte amb mi. Com agraïment a la seva generositat, copiaré el seu e-mail per donar constància de la primera col.laboració d'aquesta pàgina.
A veure si el veïnat s'anima!!
Correu de la Teresa Forés Serra, rebut el 16 de febrer del 2006.
Hola Melich
He entrado en tu pagina web
he pasado un rato muy agradable, la he seguido toda o casi toda .
Esta muy bien y muy completa,
FELIÇITATS
Tu amiga teresa

Última comunicant el 13 - 05- 06:
La teresa Forés, amiga de la infància.
Em diu que el seu germà el Sol li va entregar el CD "Quan ballàvem a l'Argentera", que vaig regalar per Nadal a tots el de la meva generació. Diu que el seu nebot està ingressat al Clínic. des d'aquí li desitjo una ràpida recuperació
Per cert, aquest nebot el J. Lluís, treballa a calafell molt a prop de casa.
La Teresa escriu:

"Hola Melich
El sabado pasado fui a ver al clinico a mi sobrino que esta ingresado, y mi hermano me dio el cd ¨quan ballavem a l´argentera¨
Me dio mucha alegría, y al escucharlo me emociono habían canciones que hacia años que no escuchaba
Bueno! y tus palabras y tus escritos siempre, a mi me llegan al alma
yo también te doy una abrazadaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! y un petunasssssssss

Teresa fores
CONTINUA ESCRIBIENDO QUE YO VOY LEYENDO ADEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU"


------------------------------------------------------------------------------------------

Salutació de la Trini Gonzàlez, una "calera" que ho va fer tot per que ara pogueu llegir aquestes lletres
Podria ser que els alts tècnics i els grans mestres en l'art de fer pàgines web, diguessin que aquest honorable espai d'Internet està fora dels nous standards en la creació de pàgines: que si el php..., que si patatín..., que si patatan... Res home, res! Pamplines!
Aquest senzill racó de vida en el món d'Internet està ple de sensibilitat, de tendresa, de delicadesa, de plaers ocults a la vista de tothom i..., sobretot... d'amor.... d'amor absolut a un bocí de terra i a la seva història, d'amor a la gent i d'amor propi.
És un regal per a la vista, el gaudi de cada mot..., de cada imatge... de cada nota de la música que els acompanya.
Només em resta dir que m'agradaria que tothom tingués l' oportunitat de veure-la i així conéixer, de la ma del seu autor, tot el que ens pot oferir el cor d'un home i la passió cap a la terra que el va veure néixer.
Llarga vida a la teva web, estimat Mèlich! Trini (Monalisa)
El somriure de Monalisa

--------------------------------------------------------------------------------------------

Hola,hola
Si, soy Teresa Fores Serra
Si, la web me gusto,y la foto que hay junto a la que os separan mas de 50 años estás tierno como un papa noel. Te lo digo cariñosamente
Bueno hasta otra, un abrazo , continuaré visitando la web
ADEUUUUUUUUUUUUUUUUUU TERESA
Avui us faig arribar algunes de les comunicacions que he rebut en el blog de la K-mama i que m'han causat molta satisfacció. Gràcies a tots.
---------------------------------------------------------------------------------------


1. HOOOLA MEQUI!!! Demà a Ripollet hem de fer un bon bolo, eh?Espero q vingui molta gent! Aprofito per felicitar a la gent de Ripollet, ja q tenen un teatre "stupendu".Aprofito per enviar una abraçada a tots els K-mamameros!!!!MUACKS. DESI.
Enviat per DESIREE — 25 Mar 2006, 16:11
2. ¡¡Moltes, moltísimes felicitats a tots els K-mameros per tots els premis obtinguts, som els millors, i moltes mes per el senyor director, sense ell no hauría estat posible,i com ja he dit a tots els meus companys de la K-MAMA.Petonets. DOLORS.
Enviat per Infermera Lester-Dolors — 27 Mar 2006, 11:44
3. Hola Rap! Estrenooooooo!!!!Últimament et llegeixo per tot arreu!! No penses parar mai???? uff, em sembla que si tu no pares, jo poc podré descansar el cap de setmana... Però bé, és llei de vida, quan et surt un pare així, ja és per sempre, sinó, no l'haguéssis tingut! ;). I encara m'has sortit prou bé, no em queixo (bé, a vegades si, però és que tela l'energia que et van insuflar de petitó).A veure si comencem a materialitzar els nostres projectes en comú.Una abraçada de la Nyuski.Tu no paréssis pas eh, no et vull veure quiet ni un moment (amb els nens funciona)Bé, ens seguim trobant per dins d'aquest misteri de l'internet. muakasHola Trini! A tu també et llegeixo, concretament tinc una finestreta aquí al costat amb el testimoni d'una rentadora, no massa contenta dels teus arguments ;)Ens veiem per aquí dins, i merci per ajudar al papa amb tot això:el que fas tu no ho he de fer jo ;) mandra? nooooo!!!! esgotament?,....mmm.... bé, ja en parlarem d'això. De totes maneres anims (no em preguntis el perquè, però els necessitaràs ;)Un petó fort, ara et poso alguna coseta allà a la monalisa.Marieta del meu cor, una abraçada i no lluitis tant, tu disfruta dona!
Enviat per
anna — 01 Feb 2006, 14:58
4. Ep! Acabo d'entrar i abans de mirar res he trobat l'espai on escriure, així que com a mi de paraules escrites no me'n falten , tot d'una m'he trobat inmersa en el comentari.Bé, vaig a fer un vol per aquest món de'n Mèlic a veure que se cuese! Ja faré la meva crítica!Una abraçada.Montse.
Enviat per Montse — 02 Feb 2006, 21:32
7. Quin dia noi! ja tens pagina,blog i gent per acompanyar-te per la www, bona sort i amunt i crits. Petons per a tots
pere.
Enviat per
pere — 03 Feb 2006, 18:21
8. Jueeeeeeeeeer..... meliquituuuuuu!!! Quin tomb m'ha fumut el cor en veure el teu missatge en portada. :)) No feia falta posar-ho en primera plana, home! Ai! Costi i valgui! (que diu la mama)Demà seràs amo i senyor al complet de la teva web, estigues amatent al teu servei de repartiment de correu (convencional)Estic al teu servei pels aclariments que facin falta.
Enviat per Trini — 03 Feb 2006, 23:50
10. Osti tu,quina currada més xula.Al final te n´has sortit. Moltes felcitats i que tinguis molts i molts visitants i per molts i molts anys.
El tema avellana m´agrada,enganxa.
Enviat per teresa — 10 Feb 2006, 22:49
12. Una abraçada per felicitar aquest gran cronopi rei de l'avellana sana.Entrarè mès sovint per allargar-me en les merescudes lloances.petonets
Enviat per montse gepetta — 11 Feb 2006, 17:58
14. molt bé, Mèlich, he pensat sempre que eres un artista fonamental.Desitjo que les autoritats de l´Argentera et tornin a considerar un fill predilecte del poble. Un fill a seques, sense punts suspensius,en fi, tu ja m´entens.Una abraçada del lloro eclèctic que t´estima. Startus
Enviat per albert compte — 14 Feb 2006, 12:18
16. No hi ha millor recompensa ni més gran que veure i gaudir del fruit d'una feina feta amb el cor i les freixures.
Enviat per Trini — 25 Feb 2006, 19:15
El de la cara de mono de la primera foto sóc jo!! jeje
La web està molt bé, Mèlich.
Una abraçada,
jc***
Enviat per Joan Carles — 07 Mar 2006, 10:49
Això es una passada!!!!! Ja m'ho miraré amb més calma, una vida tan intensa mereix una estona llarga, per gaudir-ne!!!! Fins diumenge!!!! GENI!!!! PAPI.

Enviat per josep m. — 07 Mar 2006, 20:58

Moltes felicitats!!!! Una abraçada. Gerard.

Enviat per GERARD — 08 Mar 2006, 08:29
Estic comencan a mirar la página, perdoneu l´escritura d´el meu catalá, pero es d´estar per casa, Melich sempre et superes, es super guay.Fins diumenge K-MAMEROS. Un petó a tots. Dolors

Enviat per dolors — 08 Mar 2006, 21:24

HOLA MEKIS!!!M'ha encantat, com sempre has demostrat q en aixó d'explicar coses en tens molta traça i a més es nota q t'agrada xerrar, en resum, ets tú!, no canviïs mai! Un ptunarru de la teva Nyesi!!!!

Enviat per DESI — 13 Mar 2006, 19:15