dilluns, d’agost 12, 2013

Gràcies



Us dono les gràcies pels vostres comentaris en aquest racó modest i amagat d'Internet. Ja sé que tot això em pot reportar desdeny i rebuix per part d'algú, però jo ja les tinc totes contades les faves, i la meva closca és com la d'una "Carei". M'agrada dir el què penso, el què veig i tot allò que em fa pena o que em dona goig.
No imposo mai el meu criteri, accepto la diversitat, però rebutjo, de ple, la intolerància i tots els atacs a Catalaunya, només per questions d'odi. He sofert aquestes lacres durant molts anys de la meva vida i penso que ja és hora de dir prou.
Crec que el petit detall de les Havaneres d'aquest any, és molt important i demostra moltes mancances, encara avui, dels qui manen a Calafell.
El dia de la Independència, que serà aviat , s'omplirà la nació de fotografies d'independentistes que hauran amagat altres camises sota el llit i sortiran de sota les pedres com els escorçons empunyant les quatre barres.

Hem d'estar a l'aguait.
Visca Catalunya lliure, visca Calafell i visca la terra.


1 comentari:

Carme Rosanas ha dit...

Mèlich!!! Te'n recordes de la cadena de blogs?

Esperem el teu post per l'11 de setembre, nosaltres ja comencem a enllaçar a partir de demà per donar temps a tothom i que pel dia 11 la cadena ja estigui acabada.

Gràcies!!!